Toegankelijke dienstverlening vanuit het perspectief van laaggeletterden

25 maart van 09.30 tot 15.30 Van der Valk hotel, Utrecht

Heeft jouw organisatie de ambitie om haar dienstverlening toegankelijk te maken voor mensen die moeite hebben met lezen en schrijven en/of digitale vaardigheden? Wil je weten wat andere organisaties al doen op dit gebied en waar laaggeletterden zelf tegenaan lopen? Kom dan naar het symposium ‘Deuren en Drempels’.

Symposium Deuren & Drempels

Stichting Lezen & Schrijven, ReadSpeaker en Voedselbanken Nederland zien dat laaggeletterden vaker in een armoedesituatie leven en een grotere kans hebben op schulden. Een inclusieve dienstverlening bevordert de zelfredzaamheid en zorgt ervoor dat iedereen optimaal kan meedoen in de maatschappij! De Nationale ombudsman zegt hierover “Stel burgers centraal. Juist als het gaat om digitalisering van je dienstverlening. Wees toegankelijk.”

Kom en leer meer over toegankelijkheid voor jouw organisatie:

–          Haal klanten binnen voor wie gemak belangrijk is
–          Vergroot de klantervaring voor al je klanten
–          Zet innovatieve technologieën eenvoudig in
–          Minder hulpvragen betekent tijd- en kostenbesparing
–          Maatschappelijk verantwoord ondernemen – dat wil jij toch ook?

 

Waar:                Van der Valk Hotel Utrecht – Winthontlaan 4-6 te Utrecht
Wanneer:        maandag 25 maart 2019
Tijd:                   09.30 – 15.30 uur

Meer informatie vind je op de website van ReadSpeaker. Aanmelden kan hier.